انگشتر عقیق ارزان

انگشتر عقیق از جمله جواهرات اقتصادی و بسیار جذاب است. به همین علت بسیاری رو به خرید انگشتر عقیق ارزان آورده اند. تفاوت قیمت نقره و طلا بسیار زیاد است اما هر دو ان ها جذابیت خود را دارند. اما انگشتر نقره عقیق جز محصولات اقتصادی است که زیبایی وجذابیت بسیار زیادی دارند. در گالری جانان انگشتر عقیق ارزان نیز وجود دارد و این محصولات را با عنوان محصولات اقتصادی میتوانید مشاهده کنید.

همچنین جهت خرید انگشتر نقره ارزان میتوانید از بالای صحه وارد صفحه محصولات شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

انگشتر عقیق

عقیق نوعی سنگ ارزشمند است که در طلا سازی و نقره سازی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع سنگ ها در انواع و رنگ های مختلفی وجود دارد. انواع رنگ سنگ های عقیق عبارتند از:

  • سنگ عقیق سرخ
  • سنگ عقیق زرد
  • سنگ عقیق سوسنی
  • سنگ عقیق مشکی
  • سنگ عقیق قهوه ای
  • سنگ عقیق مشکی

و رنگ های دیگر نیز وجود دارد که بیشترین رنگ های عقیق در بالا گفته شد. سنگ عقیق علاوه بر جذابیت بالایی که دارد، دارای خواصی بر روح و جسم انسان است. از جمله خواص روحی سنگ عقیق بیشتر شدن ثواب نماز، آرامش اعصاب، تمرکز فرد و دور شدن بالاها از فردی که از سنگ عقیق استفاده میکند.

برای استفاده از سنگ عقیق پیشنهاد میشود آقایان از انگشتر نقره و بانوان نقره و طلا استفاده نمایند. زیرا استفاده از طلا برای اقایان مضر میباشد. در گالری جانان بیش از ۵۰۰ نوع انگشتر عقیق وجود دارد و تمامی محصولات از نقره خالص و سنگ عقیق اصل استفاده شده است. همچنین حکاکی روی انگشتر و سنگ عقیق زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد. در گالری جانان حکاکسی سفارشی بر روی انگشتر نقره و سنگ عقیق اتجام میشود.

انواع انگشتر عقیق ارزان

در ادامه تعدادی از انواع انگشتر عقیق ارزان را میتوانید مشاهده کنید.